wtorek, 1 kwietnia 2014

Tove Lo-Habits

Jak już kiedyś wspominałam, bardzo lubię styl marynarski ze względu na jego niezwykły uniwersalizm. Połączenie bieli i granatu sprawdza się w wersji smart oraz sportowej. Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia eleganckiej odsłony ów zestawienia, która zda egzamin nie tylko w pracy, ale również na randce. Żeby nie było nudno, wzmocniłam stylizację czerwonymi akcentami. Enjoy! ;)











Jacket Shoes Zara/ Dress Pull&Bear/ Bag Michael Kors/ Bracelets Cruciani






3 komentarze:

  1. Sukienka śliczna, bardzo ładnie wyglądasz, tak delikatnie.
    Świetny zestaw dla Twojej urody :)
    Obserwuje:)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz! i ta torebka! Uwielbiam Micheala Korsa, jego torebki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.* moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń